5 باور اشتباه در مورد برون سپاری پشتیبانی شبکه

در این مطلب می خواهیم در مورد 5 باور اشتباه در مورد برون سپاری پشتیبانی شبکه برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه کنیم. زمانی که یک سیستم شبکه را راه اندازی می کنید احتیاج دارید که یک شرکت شما را در این زمینه پشتیبانی کند به دلیل اینکه شما اطلاعات و آگاهی لازم را در مورد اینگونه شبکه ها ندارید پس لازم است یک سیستم پشتیبان شما را همراهی کند، در ادامه با توضیحاتی بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

5 باور اشتباه در مورد برون سپاری پشتیبانی شبکه

تکنولوژی مرز میان کالاهای فیزیکی و خدمات را از بین برده است. برای مثال Datto پشتیبان گیری را هم برای یک محصول (دستگاه های پشتیبان گیری) و هم یک سرویس (پشتیبان گیری ابری) ارائه می کند. Michael Schrage در مقاله ای که نزدیک به 2 دهه پیش در کمپانی Fast عرضه شده است، به ترکیب خدمات و محصولات به عنوان “Provices and Serducts ” اشاره نمود. خطوط مرزی بین سازمان ها هم مشخص نیست. دوره ی سازمان های “همه کاره” – از جمله کارخانه Henry Ford’s River Rouge plant، که در آن مواد اولیه از یک سو وارد میشد ، و اتومبیل ها از سوی دیگر خارج، به پایان رسیده است.

در حال حاضر رهبران خبره، سیستم های مهم خود را برای خودشان نگه می دارند و یک شریک مورد اعتماد را برای عرضه “proviers و serducts” گزینش می کنند. اجازه ندهید که فکرای اشتباه پایین درباره برون سپاری IT مانع شما از بهره برداری حداکثری در سرمایه گذاری های فناوری اطلاعاتتان شود.

۱.احتیاج به شخصی داریم که حضور دائم داشته باشد.

در بسیاری از موارد، تنها با یک تماس تلفنی،ایمیل یا چت می توان مشکل را برطرف کرد. خیلی از موارد را می توان از راه دور توسط ابزارهای عیب یابی از راه دور برطرف نمود. پرسش خود را بیان کنید، جوابتان را بگیرید و بعد به کار بازگردید. چنان چه به کمک زیادی احتیاج دارید، اجازه دسترسی از بیرون را به کارشناسان دهید، و بزارید مشکلتان را حل نمایند.

چنان چه خرابی یا تاخیر هزینه های قابل ملاحظه ای را در بر دارد، بنابر این می بایست هزینه پشتیبانی در محل را پرداخت کنید. ارائه کنندگان خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) هر چه برای پشتیبانی احتیاج دارید در اختیار شما می گذارند. فقط در بعضی موردهای کمیاب،  دسترسی از راه دور امکان پذیر نمی باشد: چنان چه در قطب جنوب فعالیت داشته باشید، احتیاج به حضور دائم اشخاص متخصص در محل خواهید داشت.

۲.ما احتیاجات منحصر به فردی داریم

چنان چه در داخل فضا یا اعماق دریا فعالیت می کنید، یا چنان چه برای ناسا یا جیمز کامرون کار انجام می دهید، به احتمال زیاد، احتیاجات سازمان شما منحصر به فرد خواهد بود. تکنولوژی های زیر ساختی برای خیلی از سازمان ها مثل هم است. در هر حوزه ای که فعالیت می کنید، احتیاج یک شبکه پایدار، دستگاه های مورد اعتماد ، برنامه ها و فضای ذخیره کردن امن خواهید بود. در صورتی که اینها به درستی کار نکنند، کارمندان شما نمی توانند وظیفه های خود را انجام دهند.

کارمندان IT شما احتمال دارد نرم افزارها و سخت افزار ها را با خطا و آزمون تست نماید. یا می توانید احتیاجات IT خود را به یک شرکت پشتیبانش شبکه (MSP) بسپارید تا راه های مناسب و ازمایش شده را برای شما اجرا کند.

۳.مدیریت را از دست خواهیم داد

قطعا نه. چنان چه شما کارفرما باشید بنابر این تا به الان کنترل را اختیار دارید. ولی این به این معنی نیست که تمامی مسائل بدون اشکال کار می کنند.

به احتمال زیاد شرکت شما در حال حاضر هم از خدمات ارائه کنندگان بیرون از سازمان استفاده می کند. یک آژانس هواپیمایی را در نظر داشته باشید، آژانس برای خدمات خود به فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی اتکا دارند. اندک آژانس های هستند که ناوگان هوایی، هواپیما و فرودگاه خودشان را دارند.

۴.می توانیم آن را با قمت پایین تر انجام دهیم

بله، شما ممکن است بتوانید:

  • کامپیوتر خود را با قیمت پایین تر خریداری کنید
  • با قیمت پایین شبکه Wi-Fi خود را درست کنید
  • فایلهای خود را با قیمت پایین تر ذخیره کنید

ولی تمامی این راه ها به شما دقیقا همان چیز ها را خواهند داد: کمتر

با برون سپاری نیازهای فناوری اطلاعات خود را به یک کمپانی خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) ، شما از مزیت تجربه و دانش آن بهره مند خواهید شد. قسمت های استراتژیک خود را در درون سازمان نگه دارید و همه ی وظیفه های دیگر را،برون سپاری نمایید.

۵.ما به عنوان نخستین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) چه خدماتی را عرضه می کنیم

معمولا ، شرکت های خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) ها در موقعی که سازمان احتیاج به ترمیم دارد ، اثر زیادی می توانند داشته باشند. MSP ها در مدیریت سازمان از هرج و مرج به سوی ثبات تکنولوژیک بسیار مناسب می باشند.

منبع