چگونه از خدمات پشتیبانی شبکه (msp) استفاده کنیم؟

در این مطلب از سایت رایان پشتیبان می خواهیم در مورد اینکه چگونه از خدمات پشتیبانی شبکه (msp) استفاده کنیم؟ برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم . ما سعی داریم در اینجا در مورد موضوعاتی همچون: آیا رشد خدمات پشتیبانی ثابت است؟ ، برترین MSP ها برای برآورده کردن تقاضا، خدمات خود را افزایش میدهند. و غیره بپردازیم . در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه از خدمات پشتیبانی شبکه (msp) استفاده کنیم؟

چگونه باید از خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) بالاترین استفاده را ببریم؟

با بلوغ بازار خدمات مدیریتی ، مدیرعاملان  می بایست در برابر میل به همکاری با کمترین هزینه ارائه دهندگان در مقابل شریک های که کسب و کار شما را درک می کنند و می توانند به شما در رسیدن به اهداف استراتژیک کمک کنند، مقاومت نمایند.

تکیه کردن به یک ارائه کننده خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) برای زیر مجموعه ای از احتیاجات فناوری اطلاعات شما می تواند خیلی مناسب باشد. منافع و مزیت های همکاری با یک MSP خیلی بیشتر از بهره بردی از هاست ایمیل یا ارتباط با مشتری می باشد و این همکاری می تواند وقت پرسنل قسمت IT داخلی شما را برای انجام پروژه های استراتژیک آزاد نماید.

ولی برقراری یک ارتباط و مشارکت قوی و استراتژیک با MSP تان ، لازم است.در اینجا به وضعیت فعلی خدمات مدیریتی IT نگاهی می اندازیم، بررسی می کنیم تا بفهمیم شرکت ها در چه قسمت هایی با MSP  ها وارد همکاری می شوند و چگونه بالاترین نفع را از شراکت با MSP بدست آورید.

پیشرفت خدمات پشتیبانی ثابت است

بر حسب گزارش اتحادیه تجاری صنعت فناوری اطلاعات، در حال حاضر خدمات مدیریت شده، دومین مدل کسب و کار محبوب در این حوزه است. از هر ۱۰ MSP سه شرکت بالا ترین درآمد را در طول دوازده ماه گذشته در حوزه فناوری اطلاعات داشتند که این رقم بالاتر از درآمد کمپانی های پشتیبانی یا مشاوره حوزه فناوری اطلاعات بوده است.

این مطالعات، که به وسیله کارولین آپریل، رئیس ارشد تحلیل صنعت در CompTIA تایپ شده است، نشان می دهد که نرخ پیشرفت خدمات مدیریتی ، کما بیش  با سرعت ثابت ادامه دارد.

در مقابل میل به چانه زدن برای خرید خدمات فناوری اطلاعات مقاومت داشته باشید

بر حسب تحقیقات CompTIA ، سازمان ها به همکاریشان  با  MSP ها ادامه می دهند تا MSPها  به احتیاجات  اساسی آن ها در حوزه فناوری اطلاعات و در کنار دپارتمان IT داخلی رسیدگی نمایند. شرکت ها با خدمات مدیریتی آشنایی زیادتری پیدا کرده اند و برای عملکردهای ویژه IT، مخصوصا میزبانی ایمیل، برنامه های کنترل  ارتباط با خریدار (CRM)، پشتیبانی ،ذخیره سازی،بازیابی اطلاعات و نظارت شبکه به آن ها مراجعه می کنند.

. آپریل گفته است که این مساله احتمال دارد مدیر عاملان را دچار وسوسه کند تا برای خرید خدمات مدیریتی  چانه بزنند ، در صورتی که  آن ها باید در برابر این خواسته مقاومت داشته باشند.

بهترین MSP ها برای برآورده کردن در خواست ها، خدمات خود را بیشتر می کنند.

بهره گیری استراتژیک از یک MSP ، احتیاجی نیست که محدود به خدمات کالایی IT باشد. به گفته آپریل تعداد بیشتری از مدیرعاملان ، در پی MSP هایی می باشند که می توانند خدمات گسترده ای را عرضه کنند از جمله مدیریت زیرساخت کلود، مدیریت برنامه و برون سپاری فرآیند کسب وکار.

شریک، و نه جایگزین

این مهم است که دقت داشته باشیم درحالی که شرکت ها بطور فزآینده ای به ارائه دهندگان خارجی برای قسمتی از احتیاجات IT خود تکیه می کنند، MSP ها به شکل کامل مکمل آن می باشند تا جایگزین گروه IT داخلی شوند .

در عوض، به ویژه شرکت های بزرگتر، MSP ها را با اعضای گروه IT ترکیب می کنند تا اعضای گروه IT فرصت زیادتری برای تمرکز بیشتری بر پروژه های استراتژیک داشته باشند.

آن جمله ها همچنین علت هایی که سازمان ها به MSP روی می آورند، برجسته می کند و نمایش می دهد که تغییرات آغاز شده است. آپریل گفته است در گذشته صرفه جویی در هزینه قرارداد با MSP ها اولویت و ارجح بود. ولی در حال حاضر، کم بودن هزینه به عنوان یک عامل پایه ای مشاهده می شود و خریداران در پی منافع اضافی مثل ایجاد درآمد و کمک به شرکت ها می باشند. حتی امنیت از اینکه به عنوان مانعی برای استفاده از MSP ها در نظر گرفته شده بودند، آن چنان مانع از همکاری نخواهند شد.

آپریل توضیح داده است که کمپانی ها دیدگاه های خود را نسبت به امنیت تغییر داده اند، چرا که روشن شده است اشکالات امنیتی معمولا نتیجه خطای انسانی به وسیله کارکنان داخلی است.

منبع